Monday, April 5, 2010

~Testimonial~



Align Center
Menggunakan RxLite dari 15hb Feb 2010 - 8 apr 2010..Sebulan 1/2.

Selepas melahirkan anak pertama pd tahun 2005, sy ada masalah perut buncit dan peha besar. Lps itu sy melahirkan anak ke-2 2007 pun begitu..sy tidak lagi dapat mcapai berat bdn ideal sy disebakan kesibukan menjaga anak2 yg masih kecil. Saya susah nk cari baju & seluar yg sesuai memandangkan tubuh saya tidak seperti dulu lagi. Saya terpaksa memilih saiz suar 31" @ 32" di sebabkan bahagian bawah sy besar..bila sy pakai sy rasa konfiden sy takde sbb dgn tubuh sy. Bukan le mksud tidak bersyukur, tapi sy nak perubahan demi suami sy juga. Suami pun ade menegur saya, hahahaha..wpun hnya gurauan tapi hati isteri mn yg x terguris dgn kata2 tu..mklumlaaa kita tak mcm time anak2 dara dulu..lagi suami kita kan..komen dia tu yg membuatkan sy semangat nk cari produk yg sesuai..mcm2 sy cuba..sy juga pernah ke pusat pelansingan L****N tp kali pertama di perkenalkan sy dh give-up sbb mahal..pastu plan pemakanan yg ketat. Lepas tu sy try produk lain..susah lak nk minum..byk lagi muntah dr yg minum..ditambah dgn usikan jiran2, kawan2 dan keluarga mengatakan sy pregnant.."herda pregnant ke..bape bulan"..adoiyai lg le sy patah semangat..mbuatkan sy segan nk kuar jalan2..

Mak saya juga ada masalah berat badan. Dia juga selalu mengeluh pada saya. Disebabkan sy ni surirumah..kdg2 terfikir le kesian kt mak..nak beli mahal lak kang..nti x menjadi lak..Pastu sy tgk produk RxLite ni kak Kak Norashikin Mat Jana..dia ni dh lama sy kenal..Aik..murahnyeee..sy x byk tanya..trus beli je..bila sampai je kt tgn saya..waaaa..sedapnyeeee..puas hati saya bila minum..tp ttp x yakin gak sbb kali per-1 kan..pastu dlm 1 mggu sy rasa perubahannye..badan selesa..penghadaman ok..timbang berat sy 57 kg..waaa 1 mggu aje turun 1 kg..sy mkn mcm biase gak tp x mkn byk sbb mengenyangkan..niat sy nk turun sikit je..tp biarle ade perubahan pd tubuh saya pn xpe laa..

Ditambah dgn ibu saya turun dr 91kg-86-kg dlm ms 5 hari..Alhamdulillah..darah tinggi dia pun normal..Sy bersyukur sgt..tujuan utama sy beli RxLite ni pun utk ibu saya sbnrnya..

Pastu dlm ms sebulan sy minum RxLite ni, sy dpt rs perut sy x buncit mcm dulu..seluar jeans yg dahulu sy pakai mbuatkn sy rasa kurang selesa kini sy boleh pakai tanpa berfikir ttg 'lemak-lemak' belebihan lg..bgitu juga baju sy..dulu sy terpaksa menutup perut ketika duduk disebakan lebihan2 lemak..kini sy duduk seperti biase..badan sy pun selesa..di tambah dgn respon dr jiran2 & rakan mengatakan sy dah kurus.."Cepatnyee herda kurus, akak ingat pregnant le"..hehehe..dlm ms sebulan sekrg sy berat 55kg..sy mkn tetap mcm biase tapi kini pemakanan sy tidak seperti dulu..sy dpt susun plan diet sy utk kesihatan akan dtg..sbb sy rasa KESAKITAN itu lebih mahal dr KESIHATAN..jd adalah lebih baik sy membuat pelaburan utk KESIHATAN sy akan dtg..sy rasa puas wpun x turun banyak tapi sy rs selesa..dulu sy memakai baju size L..kini sy boleh menyarung size S @ M..

dan yang penting...
Suami sy pun dh x komplen lagi..itu yg paling sy sukaaaaaa sgt!!
dan SAYA BERTAMBAH YAKIN dgn diri saya!!!!

Hubungi Pengedar terdekat anda sekarang!!
Penghantaran disediakan!!


Harga :
1 kotak - RM138.00 (30 sachet)

Cuma perlu bayar RM248.00, anda akan mendapat:
1) Keahlian
2) 2 kotak RxLite (setiap kotak mengandungi 30 sachet)
3) Shaker
4) Delivery






No comments:

Post a Comment